Tema: Re: Paaugliui patinka knygos apie ateivius, kosmosa, vienu zodziu fantastika
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-05-31 10:12:13
sakyciau didzioji dalis eridano knygu.
Pradeti siulau nuo zhymiausiu: Bredberis, asimovas, clarke'as. mano pati
pirma eridano knyga buvo Alan Dean Foster - ĮKALINTAS PRIZMĖJE. Nuo jos
uzhsikabinau:)
is labai rekomenduojamu:
"Clifford D. Simak - KAUKŲ DRAUSTINIS" (toks pusiau sf pusiau fantasy:)
jei jaunuolis - Harry Harrison - MIRTIES PLANETA (visa serija - tokio 90' tu
lygio bajevyku lygio, bet gerai skaitosi:)
Philip K. Dick - UBIKAS (labai, labai gera knyga, tiesa jaunuoliui gal bus
biski sunkoka)
Isaac Asimov - FONDAS (gera, bet sunkoka)
Larry Niven - ŽIEDINIS PASAULIS
71  Jack L. Chalker - LILITA
72  Jack L. Chalker - CERBERIS
73  Jack L. Chalker - CHARONAS
74  Jack L. Chalker - MEDŪZA
Chris Bunch, Allan Cole - STENAS
Ray Bradbury - AMŽINOS ATSOTOGOS (uber awesome bredberio apsakymu
rinkinys... )
Jack L. Chalker - VIDURNAKTIS PRIE SIELŲ ŠULINIO
William R. Forstchen - ALEKSANDRO ŽIEDAS
 William R. Forstchen - MIRTINAS GAMBITAS
William R. Forstchen - NAPOLEONO REVANŠ
Jack L. Chalker - GRIAUSMO PIRATAI
101  Jack L. Chalker - AUDROS KARIAI
102  Jack L. Chalker - KANKINIŲ KAUKĖS
Allen L. Wold - DRAKONO LOBIS (labai, labai smagus sci-fi, jokiu drakonu ar
elfu:)
Mark Gascoigne, Carl Sargent - NOSFERATU (sunkiai prisimenu, bet berods
labai gera:)
Marion Zimmer Bradley - RAUDONOJO MĖNULIO MEDŽIOTOJAI (paprastas, geras
sci-fi bojevykas:)
Bradley Marion Zimmer , Paul E. Zimmer - IŠLIKUSIEJ
 Colin Wilson - KOSMOSO VAMPYRAI (hm, ar shitas, o ne nosferatu buvo
geras?:)
141  Jack L. Chalker - DEMONAI VAIVORYKŠTĖS JUOSTOJE
142  Jack L. Chalker - BĖGIMAS Į CHAOSO IŠTAKAS
143  Jack L. Chalker - DEVYNIASDEŠIMT TRILIJONŲ FAUSTŲ
(chalkeriai mokyklos laikais visi suejo nerealiai!)
Sergej Lukjanenko - ATSPINDŽIŲ LABIRINTAS
Sergej Lukjanenko - NETIKRI VEID  ne sci fi, bet labiau cyberpunkas, bet
savo laiku ispudi buvo padare didzhiuli:)

pradzhiai uzhteks?:)