Tema: Re: Amazon Kindle 3gen
Autorius: futurama
Data: 2010-09-10 17:22:26
Dekui. Ne visai tuose mokesciuose esme :) Bandant pirk Kindla su LT adresu
per amazon.co.uk, meta, kad jis skirtas tik UK rinkai ir nepritaikytas tavo
saliai - neleidzia compleetint orderio ir siulo grieztai pirkt tik is
amazon.com (briedz kazkoks ar yr kokie esminiai skirtumai? ;) . Paklausiau,
nes idomu pasidare kaip kiti elgiates. Jei su LT kortele atsiskaitai ir ner
fraud'o kai siunti I Uk - tada gerai, nes laukes dvi savaites nenoreciau but
nustebintas, kad jusu uzsakymas anuliuotas, uzsakykit is naujo ir palaukit
dar menesi. Jei siandien uzsakineji, tai laukiamas isiuntimas 2-3 sav, o
reliai atkeliaus is GB per savaite, o Jav tikriausiai vel 2-3sav. Vadinasi
bandysiu ieskot devinto vandens nuo kisieliaus su adresu UK :)

Jav kindlas 139USD + 20USD s/h + 108LTL (PVM 21% + pasto fix mokestis) = ~
540LTL
UK - ~460 + persiuntimas is UK I LT. Vistiek pigiau :)

ACIU
F.