Tema: Re: Amazon Kindle 3gen
Autorius: futurama
Data: 2010-09-23 18:07:40
Sumokejau 139USD + 20USD shipmentas (atejo per 5d), 101LTL buvo
paskaiciuotas importo pvm + leidau uzdirbt 50LTL ups uz tarpininkavima
muitineje ir popieriu pristatymus. Siuntinys is Filadelfijos atkeliavo I
Karmelavos muitine.Total ~570LTL ir visa diena su sypsena darbe  :)))

gali pigiau prasisukt, jei siusi I USA (per draugus ar pan), nemokesi uz
tarpininkavimus muitinese ar praslisi be importo pvm.

F.