Tema: Re: Amazon Kindle 3gen
Autorius: futurama
Data: 2010-09-09 18:41:56
Sveiki, Noriu irgi pasiimti su Wifi. uzsakinejat is UK ar USA? Visad perku
per e-bay, tai amazon man siokia tokia naujove. Jei uzsakinesiu per UK ir
nurodysiu UK gyvenancio draugo shipmento adresa , o atsiskaitau Lietuvos
banko kreditine - netraktuos amazon kap fraud'o? kazkaip galvoju per uk bus
paprasciau ir graiciau, nei tiesiai is USA siustis (per painus tie muitu
isaiskinimai)..

F.