Tema: Re: Amazon Kindle 3gen
Autorius: meska
Data: 2010-09-09 23:41:05
Pirkau kelis kartus, būten tokiu būdu - kortelė ir duomenys mano, shipmento
adresas - UK. Jokių problemų. Tiesa, prieš tai kelis kartus buvo pirkta per
amazon.co.uk ta pačia kortele, ir siųsta į LT tiesiai, gal dėl to. Pridėjus
naują adresą paprašo tik kortelės cvv pakartot ir viskas. Knygas siunčiant
dar ir PVM'as susitaupo :)