Tema: Re: Apie Banko ataskaitose rezervuotus pinigus
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2009-09-11 13:21:19
Matyt banke dirbate :-).
Kažkada tos rezervacijos nerodydavo ataskaitose iš viso, gal prieš 4-5
metus. Čia matyt bako darbuotojai sugalvojo, kad yra tokios VISA
kortelių taisyklės ir sudėjo tai į ataskaitas. Jiems tai manau tikrai
reikalinga ir informatyvu.
Tad galvojau čia rasiu daugiau bendraminčių ir parašysiu peticiją
bankui, kad pritaikytų savo ataskaitas paprastiems žmonėms. Bet matau
kad nerandu palaikymo savo idėjai fiks.
Bankui kažkada parašiau, ir jie atsakė ištrauka iš VISA taisyklių.

Va tik vienas Gintas pritarė.