Tema: Re: Apie Banko ataskaitose rezervuotus pinigus
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2009-09-11 11:05:46
Aš tame kortelių pasaulyje jau nuo seniausių laikų :-) ir ta rezervavimą
žinau puikiausiai, kam jis reikalingas ir ką jis daro. Suprantu kad
bankiniai tarpusavio atsiskaitymai svarbūs labiau įmonėms.

Aš šiuo atveju esu eilinis pirkėjas noriu sužinoti kiek pinigų aš
išleidžiu konkrečią dieną, tiksliai centas į centą. Ir iš kortelių
bankinės ataskaitos aš to negaliu sužinoti. Tiksliai aš sužinau kada SEB
bankas atsiskaitė su MAXIMA už mano pirkinius. Sužinau kada to pačio
banko bankomatas atsiskaitė su tuo pačiu banku.
Bet argi tai man kaip paprastam vartotojui turėtų rūpėti. Man rūpi kada
aš pasiėmiau pinigus iš bankomato, kada aš nusipirkau kažką MAXIMOJE.
Užtektų tose banko ataskaitose reikšminga data padaryti pinigų išleidimo
faktą, o tarpbankinių atsiskaitymų datą perkelti į pastabas.

Matyt neaiškiai dėstau savo mintis, kad atrodo visi yra banko pusėje :-).