Tema: Re: Apie Banko ataskaitose rezervuotus pinigus
Autorius: Artūras / namuose
Data: 2009-09-10 21:54:56
On 2009.09.10 16:01, Rimantas Liubertas wrote:
> [...]
Taigi, aš kortele naudojuos gal 5 kartus per dieną, ir ataskaitoje
pastoviai stovi tokie 5 ir dar daugiau įrašų su rezervuota. Kai kurie
net po savaitę. Aš tais rezervuotais pinigai negaliu naudotis.
Tad bankas puikiai galėtų ta tikrąją savo pinigų pervedimo datą
įsirašyti sau į pastabas.
Nes nemanau kad aš eisiu aiškintis į MAXIMĄ kodėl ji nepervedė kokiam
Žemaitijos pienui mano pinigų už kefyro puslitrį, kurį aš pirkau.