Tema: Re: Apie Banko ataskaitose rezervuotus pinigus
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2009-09-11 00:10:31
> Taigi, aš kortele naudojuos gal 5 kartus per dieną, ir ataskaitoje
> pastoviai stovi tokie 5 ir dar daugiau įrašų su rezervuota. Kai kurie
> net po savaitę. Aš tais rezervuotais pinigai negaliu naudotis.
> Tad bankas puikiai galėtų ta tikrąją savo pinigų pervedimo datą
> įsirašyti sau į pastabas.
> Nes nemanau kad aš eisiu aiškintis į MAXIMĄ kodėl ji nepervedė kokiam
> Žemaitijos pienui mano pinigų už kefyro puslitrį, kurį aš pirkau.

Sveikas atvykęs į kortelių pasaulį. Pinigai iš tavo sąskaitos iškeliauja
kai bankas iš parduotuvės gauna popieriukus, o rezervacija tik — būdas
užtikrinti, kad jų tą dieną bus. Jei per dvi savaites popieriai
neatkeliauja, rezervacija panaikinama.
Ar tau labiau patiktų, jei atsiskaitymo dieną tavo balansas nesikeistų,
o po kelių dienų iš sąskaitos šmikšt ir dingtų pinigai? O jei per tas
kelias dienas visus pinigus išleistum ir tau nuskaičiuotų į minusą su
baisingom palūkanom už minusą sąskaitoj?

ic
--
http://rimantas.com/