Tema: Re: biskiuks kb
Autorius: nox
Data: 2011-11-07 22:14:18
Veikia lygiai kaip ir visame likusiame pasaulyje, civilines aviacijos 
reikalavimai yra visiskai tokie patys. Gal skiriasi tik biurokratijos 
lygis pas mus...


On 2011.11.07 02:35, cD-r0m wrote:
> Aisku, dėkui :) čia šiaip idomu buvo kaip lietuvoj tai veikia..
> "nox" <nieko@niekam.ne> wrote in message
> news:j96mqa$86t$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tuscio boingo nepaskraidinsi, nes atrodo PPL iki 5700kg MTOW riboja.
>>
>> Kas link aerodromo registracijos, pakankamai ilga ir knisli procedura,
>> nes turesi ispildyti kruva reikalavimu, visoki FATO zonu ribojimai ir
>> t.t., parengti aerodromo naudojimo instrukcija, gal net ir skrydziu
>> koordinatoriu i boksta pasodinti :D
>>
>>
>>
>> On 2011.10.07 00:47, cD-r0m wrote:
>>> Tiesa, bet teoriskai (!) su PPL'u galima ir tusciu 747 skristi :)
>>>
>>> Zodziu aisku.. Suzinojau mazdaug situacija su licencijom, bet dar idomu
>>> smulkiau apie taku naudojima ir pan. Kaip (Ar?) mokesciai taikomi, kaip
>>> derinama tai ir panasiai?
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message
>>> news:j6kvp4$4uj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> mokedamas su cesna pvz su CT nebutinai saugiai nusileisi ;)
>>>>
>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j6ftd1$s7h$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Ot logiška :)
>>>>> Tipo rimtai, jei turiu pplą, skraidau su cessna, ir net nebūtinai
>>>>> pačia mažiausia, negaliu skrist su ULO? Visgi yra lietuvos aviacijoje
>>>>> nesamonių..
>>>>>
>>>>> Čia beveik kaip draudimas važiuot mopedu žmogui su B kategorija..
>>>>>
>>>>> "RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message
>>>>> news:j6fr08$ppg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi
>>>>>> ateityje taip nebus.
>>>>>>
>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj.
>>>>>>> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai
>>>>>>> kiti reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta
>>>>>>>
>>>>>>> Pataisykit, jei neteisingai
>>>>>>>
>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O
>>>>>>>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A)
>>>>>>>> licencija kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is
>>>>>>>> pilotavimo, tipo negali skraidyt, jei is to gauni pajamas..
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie
>>>>>>>>>> sąsają su ppl
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi
>>>>>>>>>> nieko bendro?
>>>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in
>>>>>>>>>> message news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> skaityk, domekis
>>>>>>>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus,
>>>>>>>>>>>> rimtesni - cesna
>>>>>>>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO,
>>>>>>>>>>>> sitais
>>>>>>>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau
>>>>>>>>>>>> pradet nuo
>>>>>>>>>>>> ultralighto.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas
>>>>>>>>>>>> retrofitingas, kad
>>>>>>>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj
>>>>>>>>>>>> pakankamai
>>>>>>>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti..
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad
>>>>>>>>>>>> norint
>>>>>>>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip
>>>>>>>>>>>> nepratesia. Ten vis
>>>>>>>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O
>>>>>>>>>>>> kas
>>>>>>>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme,
>>>>>>>>>>>> kokia tvarka ten
>>>>>>>>>>>> su ja isvis?
>>>>>>>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno
>>>>>>>>>>>>> aerodrome Kauno
>>>>>>>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio
>>>>>>>>>>>>> galimybiu. (o gal
>>>>>>>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?)
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos
>>>>>>>>>>>> neturi nieko
>>>>>>>>>>>> bendro?]
>>>>>>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>>>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso
>>>>>>>>>>>> kad uz 3kLt
>>>>>>>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min
>>>>>>>>>>>> 8,5kLt. Kalbu apie
>>>>>>>>>>>> minimumus.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
>>>>>>>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt
>>>>>>>>>>>>> kaip i
>>>>>>>>>>>>> aikstele
>>>>>>>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu
>>>>>>>>>>>> (apie ULO), tarkim
>>>>>>>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas
>>>>>>>>>>>> kelias, pakankamai
>>>>>>>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio,
>>>>>>>>>>>> leidies ir ramu, ar
>>>>>>>>>>>> reikia kazko?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
>>>>>>>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano
>>>>>>>>>>>> klausimus? Guglas,
>>>>>>>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad
>>>>>>>>>>>>>> negali zinot
>>>>>>>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija
>>>>>>>>>>>>>> lietuvoje.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina
>>>>>>>>>>>>>> (girdejau
>>>>>>>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur
>>>>>>>>>>>>>> nors kitoj
>>>>>>>>>>>>>> saly?
>>>>>>>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto
>>>>>>>>>>>>>> laikymo ir
>>>>>>>>>>>>>> aerodromu naudojimo?
>>>>>>>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei
>>>>>>>>>>>>>> lektuva pirkti is
>>>>>>>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)?
>>>>>>>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka
>>>>>>>>>>>>>> (teoriskai), ar ji
>>>>>>>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.?
>>>>>>>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant
>>>>>>>>>>>>>> valstybinio
>>>>>>>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos
>>>>>>>>>>>>>> (nesigilinam i realias
>>>>>>>>>>>>>> to galimybes)?
>>>>>>>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu
>>>>>>>>>>>>>> paprasta benza?
>>>>>>>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas:
>>>>>>>>>>>>>> Susikonstravus ultralighta
>>>>>>>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>