Tema: Re: Keletas zaliu klausimu
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-10-03 02:28:42
Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - cesna
kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais
smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet nuo
ultralighto.

Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas retrofitingas, kad
paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai
populiarus, kad realu toki net gauti..

Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint
licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. Ten vis
raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas
patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia tvarka ten
su ja isvis?
> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome Kauno
> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o gal
> cia apie ULO licenzija klausei?)

Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko
bendro?]
Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 3kLt
praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu apie
minimumus.

Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt

> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i
> aikstele
Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), tarkim
yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, pakankamai
erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir ramu, ar
reikia kazko?

> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?

Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? Guglas,
deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..