Tema: Re: biskiuks kb
Autorius: Signalizacija
Data: 2011-10-03 22:02:16
Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot?

"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su ppl
>
> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko 
> bendro?
> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>
>
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net...
>> skaityk, domekis
>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200
>>
>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - 
>>> cesna
>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais
>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet nuo
>>> ultralighto.
>>>
>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas retrofitingas, 
>>> kad
>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj pakankamai
>>> populiarus, kad realu toki net gauti..
>>>
>>>
>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint
>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. Ten 
>>> vis
>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas
>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia tvarka 
>>> ten
>>> su ja isvis?
>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome Kauno
>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o gal
>>>> cia apie ULO licenzija klausei?)
>>>
>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko
>>> bendro?]
>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 3kLt
>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. Kalbu 
>>> apie
>>> minimumus.
>>>
>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip i
>>>> aikstele
>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie ULO), 
>>> tarkim
>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, 
>>> pakankamai
>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir 
>>> ramu, ar
>>> reikia kazko?
>>>
>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?
>>>
>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? 
>>> Guglas,
>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..
>>>
>>>
>>>>
>>>>
>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali 
>>>>> zinot
>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje.
>>>>>
>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina (girdejau
>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors 
>>>>> kitoj
>>>>> saly?
>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir
>>>>> aerodromu naudojimo?
>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva pirkti 
>>>>> is
>>>>> ne EU (pvz is USA)?
>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar ji
>>>>> reikia registruoti ir t.t.?
>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio
>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i 
>>>>> realias
>>>>> to galimybes)?
>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta 
>>>>> benza?
>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus 
>>>>> ultralighta
>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai?
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>>
>