Tema: Re: biskiuks kb
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-10-05 00:21:37
Ot logiška :)
Tipo rimtai, jei turiu pplą, skraidau su cessna, ir net nebūtinai pačia 
mažiausia, negaliu skrist su ULO? Visgi yra lietuvos aviacijoje nesamonių..

Čia beveik kaip draudimas važiuot mopedu žmogui su B kategorija..

"RA" <info@rc-hobby.lt> wrote in message 
news:j6fr08$ppg$1@trimpas.omnitel.net...
> tarp ppl ir ulo licenziju siuo metu nieko bendro nera. Tikiuosi ateityje 
> taip nebus.
>
> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
> news:j6e333$b27$1@trimpas.omnitel.net...
>> ppl'as yra antra pakopa aviacijos specialisto karjeroj.
>> ULO gi ner aviacijos specialistas i jei gerai pastebejai visikai kiti 
>> reikalavimai ir visikai kitaip mokymas vyksta
>>
>> Pataisykit, jei neteisingai
>>
>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>> news:j6dfl9$t4q$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Cessna :) tarp ulo ir ppl(a) lyg nieko ner, ar praleidau kazka? O 
>>> boeingui ar ne kokios nors rimtesnes komercines reik? PPL(A) licencija 
>>> kiek prisiskaiciau isvis neleidzia uzdirbt is pilotavimo, tipo negali 
>>> skraidyt, jei is to gauni pajamas..
>>>
>>>
>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>> news:j6d0ro$fk3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kam tau reikia tos PPL? zadi ateity boeinga pilotuot?
>>>>
>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>>>> news:j6cg3c$rk1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai šitą jau skaičiau, Ačiū, bet ten neradau atsakymų apie sąsają su 
>>>>> ppl
>>>>>
>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi nieko 
>>>>> bendro?
>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message 
>>>>> news:j6bmlb$iqg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> skaityk, domekis
>>>>>> Pas Toma Palukny skraidymai apie 10 000 gaunas, teorija 1200
>>>>>>
>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message 
>>>>>> news:j6as3a$s42$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Is tikruju isivaizduoju du skirtingu kategoriju lektuvus, rimtesni - 
>>>>>>> cesna
>>>>>>> kokia nors dviviete, pvz 152. Ir paprastesni - koki nors ULO, sitais
>>>>>>> smulkiau nesidomejau, kas liecia konkrecius modelius. Realiau pradet 
>>>>>>> nuo
>>>>>>> ultralighto.
>>>>>>>
>>>>>>> Apie modifikacijas turejau omeny cesnas, kurioms daromas 
>>>>>>> retrofitingas, kad
>>>>>>> paprastas benzas neuzputotu, modifikuoti lektuvai amerikoj 
>>>>>>> pakankamai
>>>>>>> populiarus, kad realu toki net gauti..
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Skaiciau ULO licencijavimo taisykles, supratau tik tiek, kad norint
>>>>>>> licencija turet, skraidyt reikia pastoviai, nes kitaip nepratesia. 
>>>>>>> Ten vis
>>>>>>> raso apie skraidymo knygele, pagal kuria mato tas valandas.. O kas
>>>>>>> patvirtina, kad tai kas ten uzpildyta yra tiesa? Ta prasme, kokia 
>>>>>>> tvarka ten
>>>>>>> su ja isvis?
>>>>>>>> galimybes geros :) Jei Kaune tai pvz Dariaus ir Gireno aerodrome 
>>>>>>>> Kauno
>>>>>>>> aeroklube. Kainos nezinau, laikas priklauso nuo pacio galimybiu. (o 
>>>>>>>> gal
>>>>>>>> cia apie ULO licenzija klausei?)
>>>>>>>
>>>>>>> Ar turint ULO licencija PPL(A) isduoda paprasciau, ar jos neturi 
>>>>>>> nieko
>>>>>>> bendro?]
>>>>>>> Ar turint PPL galima skraidyt su ULO?
>>>>>>> Ulo kursu pilno paketo kainos rast nesugebejau, vienur raso kad uz 
>>>>>>> 3kLt
>>>>>>> praktika, plius teorija ir t.t. ~1k, kitur raso kad min 8,5kLt. 
>>>>>>> Kalbu apie
>>>>>>> minimumus.
>>>>>>>
>>>>>>> Orientacijai apie PPL ziurejau cia:
>>>>>>> http://www.pilotumokykla.lt/index.php?option=com_content&view=article&id=58&Itemid=97&lang=lt
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> galima tureti, registruot reikia, neregistruojant galima tupt kaip 
>>>>>>>> i
>>>>>>>> aikstele
>>>>>>> Galima placiau, kas siuo atveju yra aikstele? Siaip idomu (apie 
>>>>>>> ULO), tarkim
>>>>>>> yra vieta kuri techniskai saugi tupti, lygus nenaudojamas kelias, 
>>>>>>> pakankamai
>>>>>>> erdvi vieta ar siaip pritaikytas laukas prie vienkiemio, leidies ir 
>>>>>>> ramu, ar
>>>>>>> reikia kazko?
>>>>>>>
>>>>>>>> kaip experimentini imanoma, yra aisku l. daug niuansu.
>>>>>>> Gal yra kur internete kieno nors praktines patirties?
>>>>>>>
>>>>>>> Gal kokiu nuorodu pasiulytum kur butu atsakymai i mano klausimus? 
>>>>>>> Guglas,
>>>>>>> deja mazai randa, o kai randa - informacija konfliktuoja..
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
>>>>>>>> news:j67l47$6pu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> Turiu keleta klausimu, kol kas realiai teoriniu, bet niekad negali 
>>>>>>>>> zinot
>>>>>>>>> :) Tiesiog idomu kokia megejiskos aviacijos pozicija lietuvoje.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> 1. Kokios LT galimybes gauti piloto megejo licencija? Kaina 
>>>>>>>>> (girdejau
>>>>>>>>> apie 20k), kur, per kiek laiko? Gal paprasciau ir geriau kur nors 
>>>>>>>>> kitoj
>>>>>>>>> saly?
>>>>>>>>> 2. Kokios LT galimybes/salygos lightweigto/ultralighto laikymo ir
>>>>>>>>> aerodromu naudojimo?
>>>>>>>>> 3. Ar normaliai praeina registracija ir popierizmas jei lektuva 
>>>>>>>>> pirkti is
>>>>>>>>> ne EU (pvz is USA)?
>>>>>>>>> 4. Ar lietuvoje galima tureti nuosava tupimo taka (teoriskai), ar 
>>>>>>>>> ji
>>>>>>>>> reikia registruoti ir t.t.?
>>>>>>>>> 5. Koki istatyma pritaikytu jei prireikus nutuptum ant valstybinio
>>>>>>>>> automobiliu kelio nesukeliant avarines situacijos (nesigilinam i 
>>>>>>>>> realias
>>>>>>>>> to galimybes)?
>>>>>>>>> 6. Kaip lietuvoj ziurima i lektuvus modifikuotus kad imtu paprasta 
>>>>>>>>> benza?
>>>>>>>>> 7. Ir galiausiai - itin lietuviskas klausimas: Susikonstravus 
>>>>>>>>> ultralighta
>>>>>>>>> ji isvis imanoma uzregistruot ir naudot legaliai?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>
>