Tema: Re: Ant kiek nelaimingai
Autorius: Kesha
Data: 2021-03-23 12:40:43
spam musubi used his keyboard to write :
> ir siaip pastebaejau, kad esi linkes kaupt nereikalingus daiktus. ten kur
> triedei iki pamelynavimo kaip tau tv deze reikalinga :D

hmmm, o kas apsprendžia daikto reikalingumą?
tipo jei be to daikto galima gyventi, tai jis ir nereikalingas kaip ir?
Tada pas mane "nereikalingų" daiktų tiek, kad net pats ne visus
prisimenu kad jau turiu... :)

> cia tokie sutrikimai senatvei labai skaudus buna, px kol jaunas

o senatvė tai čia nuo kiek metų? (įdomu, kada pradės skaudėt)