Tema: Re: Ant kiek nelaimingai
Autorius: cD-r0m
Data: 2021-03-19 19:14:59
Įdomus pastebėjimas, kad man tėvas dar vis mokė sukt ratus (ir nesukt
darant posūkį kairėn kol nepradedi važiuot), o instruktorius (~2007)
kreivai žiūrėjo, mol žiguliams ir neprižiūrėtiems jo, bet šiuolaikinėms
mašinoms tai mažiau aktualu ir tik traukės ant įtampos dėvisi... Bet su
juo tik porą kart naugarduko gatvėj parkavom.

Ket bilietuose klausimas buvo, bet pačiam ket tokios "taisyklės" nėra.
Čia tiesiog sveoiko prto klausimas (jų ten ar tai 2 ar 4 turi būt visam
teste)