Tema: Re: DPF filtras
Autorius: Arnas
Data: 2017-01-21 11:29:10
as filtru nepjaustau, o jei DPF lempute uzsidege tai nieko gero nebus -
reikes salinti arba keisti. "Ar yra kokių protingų sprendimų apart jo
keitimo?
Kaip ten galimybė jį išpjaut?" man skamba kaip noras isspresti problema
neperkant jo naujo. 15min prasilekt ant gazo ? tu bent zinai prie kokiu
salygu uzsidega ta dpf lempa?
tai jei nieko nezinai kodel cia rasineji? nieko nezinanciom klimaksinem
lervom yra supermama.lt forumiukai.

"etikmat"  wrote in message news:o5shbc$691$1@trimpas.omnitel.net...

mastytojau, klause visai ne to ka tu isgirdai. pacituosiu:

"Ką patartumėt daryti? Ar yra kokių protingų sprendimų apart jo keitimo?
Kaip
ten galimybė jį išpjaut?"

tu iskart kaip lietuviskas biznierius puoli savo ispjovimo paslaugas siulyt.
gal dar tyliai pasilieki ta filtra?

is taves noriu adekvataus atsakymo. zmogus sako lempike uzsidege, tu jam
iskart apendicita pjaut. o tereikia 15 min ant gazo prasilekt.