Tema: Re: DPF filtras
Autorius: Arnas
Data: 2017-01-20 10:03:06
skysto proto zmogau, cituoju autoriu : "Kaip ten galimybė jį išpjaut?",
atsakiau i klausima, tai ko tu mane uzsipuolei ? visad yra pasirinkimo
laisve nieks per prievarta prisokes nelenda po masina ir nepjauna, eini i VW
atstovybe, uzh 1500-2000eur nusiperki kita DPF ir nepisi niekam proto, ko is
manes nori?

"etikmat"  wrote in message news:o5qrg3$l29$1@trimpas.omnitel.net...

tau metalo gabalas svarbiau uz zmones.

sveikatai padeda is paskos vaziuojantiems ir prie kelio esantiems.

per tokius mastytojus poto i seskines kalna negali uzvaziuot nepriduses.

kad nevisi turi, visiskai nereiskia, kad reik isiminet.