Tema: Re: DPF filtras
Autorius: etikmat
Data: 2017-01-20 10:22:04
mastytojau, klause visai ne to ka tu isgirdai. pacituosiu:

"Ką patartumėt daryti? Ar yra kokių protingų sprendimų apart jo keitimo?
Kaip
ten galimybė jį išpjaut?"

tu iskart kaip lietuviskas biznierius puoli savo ispjovimo paslaugas siulyt.
gal dar tyliai pasilieki ta filtra?

is taves noriu adekvataus atsakymo. zmogus sako lempike uzsidege, tu jam
iskart apendicita pjaut. o tereikia 15 min ant gazo prasilekt.