Toks įspūdis, kad dabartinius auto gamintojus taip spaudžia tos CO2 normos, kad jie viską daro kad į jas įsipaišytų, naudoja naujas, kaip reikiant neatidirbtas technologijas ir nuo to kenčia patikimumas. 2016-03-22 22:55, Dainiushas rašė: > nu naujuose dyzeliuose tikrai daugiau huinių nei senuose TDI. DPF'as, > jei tik mieste ir dar trumpais atstumais - sux, greitai jis ten užzipisa > regeneruoti. Ir sąnaudos kyla. Neseniai vienas po ilgo tokio trynimo > mieste iššoko į A1, tai užsidegė suodžiai išmetime, pradegė skylė oro > vamzdy ten kur EGR'as įkištas.... :D > > su grandinėm šiai dienai bbž, prie 5 metus 1.8tsi nutrūko prie 60kkm. > > > On 3/22/2016 9:33 PM, RaR wrote: >> O kaip 1.4 TSI? Jeigu važinėti nelabai daug, o mieste nedaug, bet tik >> trumpais atstumais, gal dyzelis neapsimoka? Kaip aptarnavimo kaštai TSI >> ir TDI - skiriasi ar nelabai? Girdėjau, kad anksčiau TSI, ypač 1.2, >> turėjo bėdų su grandinės peršokimu, dabar jų nebeturi? Ten juk kažką >> pakrapštyti, patempti grandinę, reikia visą variklį išimti? Kaip tas >> naujas 1.4 TSI ACT, kur du cilindrai automatiškai atjunginėjami - apie >> jį galimą ką gero/blogo pasakyti? >> Kuo 1.4 user expierience neblizga? Draugas kurį laiką naudojo Jetta su >> 1.4 TSI, tai buvo labai patenkintas. Jis po Volvo dyzelio su DPF nuo 0 >> iki beveik 200k naudojimo rinktųsi tik benzą. Mano patirtis atvirkščia, >> bet aš naudojau toli gražu ne nuo 0, TDI ir dar be jokio DPF, tad >> kažkokių papildomų išlaidų apart dažnesnio paskirstymo diržo keitimo >> nebuvo. O kuro ekonomija lyginant su tuometiniais benzininiais buvo >> juntama. >> >> >> 2016-03-22 17:58, news reader rašė: >>> Jei 1.6 tdi tai nebent su dsg. Su manualu pavargsi kovoti su turbo >>> duobem. >>> Man manualas nepatiko, atvazinejau metus. >>> >>> Arj <root@ibm.com> wrote: >>>> kas del varikliu - imciau 1.6 dyzeli jei su golf/octavia. >>>> >>>> 1.4 tsi - tik tuo atveju, jei butinai nori passato, tegu ir pliko. >>>> (plikas >>>> passatas - ~22kE, jei su geresniu varikliu - jau 26kE), kitu atveju jo >>>> neimciau - pardavinet uzsipisi. O ir user expierience neblizga - jei >>>> paziureti - parduoda pagrinde dyzelius, bet naudotu pasiuloj tu mazai >>>> vaziavusiu benzinu uz pigiai daug, kai dyzeliai arba nuvaziave >>>> belenkiek, >>>> arba kainuoja "kaip nauja". >>>> >>>> kiti varikliai - 2.0 dyzelis - jei yra $ -imti galima, viskas gerai >>>> su jais. >>>> 1.8 & 2.0 benzinai - jei reikia kw, o vaziuot daug neplanuojama. >>>> >>>> dsg/mechanika - pagal skoni ir $, su mechanika viskas aisku, dsg >>>> privalumai - "automatas", ner papildomu sanaudu lyginant su >>>> mechanika (o >>>> kartais netgi mazesnes), minusai - pirkimo kaina, aptarnavimai, >>>> ilgamziskumas (mazesnis nei tradiciniu automatu) >>>> >>>> "RaR" parašė naujienų news:ncn00i$dlq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Iki šiol naudojau seną Octaviją ir dėl 1.9TDI variklio neturėjau jokių >>>> priekaištų. Dabar galvoju pirkti naują ir nelabai žinau ką rinktis. >>>> Važinėti labai daug neplanuoju, tad gal geriau tiktų TSI? Pvz. 1.4 >>>> 110kW. Ar jie turi kokių įgimtų bėdų, kaip su ilgaamžiškumu, ar dar >>>> neaišku? O kaip dabartiniai TDI, geriau 1.6 81kW ar 2.0 110kW? Kaip jų >>>> patikimumas ir eksploatacijos kaštai lyginant su TSI? >>>> Taip pat klausimas dėl DSG - ar tikrai jos tokios problematiškos kaip >>>> tenka girdėti ir geriau rinktis rankinę? >>>> >>>> >>> >>> >>> >> >