Tema: Re: Nauju VW/Skoda varikliai ir greiciu dezes - ka rinktis, kaip supatikimumu?
Autorius: RaR
Data: 2016-03-23 11:14:20
Toks įspūdis, kad dabartinius auto gamintojus taip spaudžia tos CO2 
normos, kad jie viską daro kad į jas įsipaišytų, naudoja naujas, kaip 
reikiant neatidirbtas technologijas ir nuo to kenčia patikimumas.


2016-03-22 22:55, Dainiushas rašė:
> nu naujuose dyzeliuose tikrai daugiau huinių nei senuose TDI. DPF'as,
> jei tik mieste ir dar trumpais atstumais - sux, greitai jis ten užzipisa
> regeneruoti. Ir sąnaudos kyla. Neseniai vienas po ilgo tokio trynimo
> mieste iššoko į A1, tai užsidegė suodžiai išmetime, pradegė skylė oro
> vamzdy ten kur EGR'as įkištas.... :D
>
> su grandinėm šiai dienai bbž, prie 5 metus 1.8tsi nutrūko prie 60kkm.
>
>
> On 3/22/2016 9:33 PM, RaR wrote:
>> O kaip 1.4 TSI? Jeigu važinėti nelabai daug, o mieste nedaug, bet tik
>> trumpais atstumais, gal dyzelis neapsimoka? Kaip aptarnavimo kaštai TSI
>> ir TDI - skiriasi ar nelabai? Girdėjau, kad anksčiau TSI, ypač 1.2,
>> turėjo bėdų su grandinės peršokimu, dabar jų nebeturi? Ten juk kažką
>> pakrapštyti, patempti grandinę, reikia visą variklį išimti? Kaip tas
>> naujas 1.4 TSI ACT, kur du cilindrai automatiškai atjunginėjami - apie
>> jį galimą ką gero/blogo pasakyti?
>> Kuo 1.4 user expierience neblizga? Draugas kurį laiką naudojo Jetta su
>> 1.4 TSI, tai buvo labai patenkintas. Jis po Volvo dyzelio su DPF nuo 0
>> iki beveik 200k naudojimo rinktųsi tik benzą. Mano patirtis atvirkščia,
>> bet aš naudojau toli gražu ne nuo 0, TDI ir dar be jokio DPF, tad
>> kažkokių papildomų išlaidų apart dažnesnio paskirstymo diržo keitimo
>> nebuvo. O kuro ekonomija lyginant su tuometiniais benzininiais buvo
>> juntama.
>>
>>
>> 2016-03-22 17:58, news reader rašė:
>>> Jei 1.6 tdi tai nebent su dsg. Su manualu pavargsi kovoti su turbo
>>> duobem.
>>> Man manualas nepatiko, atvazinejau metus.
>>>
>>> Arj <root@ibm.com> wrote:
>>>> kas del varikliu - imciau 1.6 dyzeli jei su golf/octavia.
>>>>
>>>> 1.4 tsi - tik tuo atveju, jei butinai nori passato, tegu ir pliko.
>>>> (plikas
>>>> passatas - ~22kE, jei su geresniu varikliu - jau 26kE), kitu atveju jo
>>>> neimciau - pardavinet uzsipisi. O ir user expierience neblizga - jei
>>>> paziureti - parduoda pagrinde dyzelius, bet naudotu pasiuloj tu mazai
>>>> vaziavusiu benzinu uz pigiai daug, kai dyzeliai arba nuvaziave
>>>> belenkiek,
>>>> arba kainuoja "kaip nauja".
>>>>
>>>> kiti varikliai - 2.0 dyzelis - jei yra $ -imti galima, viskas gerai
>>>> su jais.
>>>> 1.8 & 2.0 benzinai - jei reikia kw, o vaziuot daug neplanuojama.
>>>>
>>>> dsg/mechanika - pagal skoni ir $, su mechanika viskas aisku, dsg
>>>> privalumai - "automatas", ner papildomu sanaudu lyginant su
>>>> mechanika (o
>>>> kartais netgi mazesnes),  minusai - pirkimo kaina, aptarnavimai,
>>>> ilgamziskumas (mazesnis nei tradiciniu automatu)
>>>>
>>>> "RaR"  parašė naujienų news:ncn00i$dlq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Iki šiol naudojau seną Octaviją ir dėl 1.9TDI variklio neturėjau jokių
>>>> priekaištų. Dabar galvoju pirkti naują ir nelabai žinau ką rinktis.
>>>> Važinėti labai daug neplanuoju, tad gal geriau tiktų TSI? Pvz. 1.4
>>>> 110kW. Ar jie turi kokių įgimtų bėdų, kaip su ilgaamžiškumu, ar dar
>>>> neaišku? O kaip dabartiniai TDI, geriau 1.6 81kW ar 2.0 110kW? Kaip jų
>>>> patikimumas ir eksploatacijos kaštai lyginant su TSI?
>>>> Taip pat klausimas dėl DSG - ar tikrai jos tokios problematiškos kaip
>>>> tenka girdėti ir geriau rinktis rankinę?
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>>
>>
>