Tema: Re: Nauju VW/Skoda varikliai ir greiciu dezes - ka rinktis, kaip supatikimumu?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2016-03-22 09:54:19
On 3/22/16 08:26, tranzoo wrote:
> mano nuomone - toks pat buliaus kaka kaip ir su dsg. yra kelios skodos
> pasonej - neima tepalo.
>
> tiesiog ju prigaminta nerealiai, aisku, kad gali pasitaikyt. beto vag
> neturi tokios politikos useriu atzvilgiu, kaip toyota - todel ir girdisi
> visko.

Nezinau kaip USA, bet europoje VAG'o politika nera jau tokia bloga. Ne
lexuso lygio, bet siaip paslaugus. Jei tik gali ka padaryt.

Kas del DSG tai tikrai ne buliaus ekskrementai, teko matyt/girdet savo
akim. Ir VW negalejo nieko padaryt, px kad ir kaip stengtusi. Keite
deze, keite kontroleri, flashino paskutinius firmwarus. Netgi ackarikas
is volfsburgo buvo asmeniskai atvaziaves, kas yra kokie 500km atstumas.
Ir vistiek neissprende. Taip tas pascatas po 3 metu ir grizo atgal pas
lyzingo firma.

Veliau begant metams problema turbut kazkada sutvarke, bet varda gali
susigadint greitai, o vat remontas uztrunka ilga laika.