adrenalino ten kalnas. ir mires jau ne vienas. o miestas psake, kad remontuos, kai viaduka statys :D pizdec. neseniai gi ten su voyager buvo avarija - tipo irgi susiubavo tokia gelda ir i priesinga juosta - jetai i snuki. VNO "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jig7k6$h4m$1@trimpas.omnitel.net... > Jo - bet adrenalino tada irgi netruksta. Nes kai prisiverti vaziuoti arciau > ir pagalvoji, kad gali pradeti taip kalbasinti, kaip vaziuojant toliau... > > "FX" wrote in message news:jig73f$ggs$1@trimpas.omnitel.net... > > Ten yra epine vieta ash tai jau stengiuosi ten vazhiuoti geriau archiau > skiriamuju borteliu nei per provezhas :D > > FX > > "Linas Petkevičius" wrote in message > news:jifrb7$ulc$1@trimpas.omnitel.net... > > Provezos. Zinau ta vieta. Jei automobilsi nors kiek netipinis, uzsipisi > kariauti, ypac pries viaduka i Vingio parka antroje juostoje. Su kokiu X5 ir > R18 volais, tai visom keturiom tenka i vaira isikibti. > > "FX" wrote in message news:jifr3g$u6p$1@trimpas.omnitel.net... > > Pamenu kai teko pavadelioti visishkai shviezhia SMART ROADSTER nuriedejusi > vos kelis tukstantelius km... ideliai technishkai tvarkingas automobilis su > gamykliniais ratais ir t.t. bet fuck gelezhiniu vilku vazhiuojant uzh > tunelio y kalna link kowno taip tampydavo y visas puses mashina... kazhin > provezhos kaltos, amortikai ar gamykloje blogai parinkti ratai? :DDD > > Tik nereikia svaigti apie du skirtingus tampymus... chia kalba ejo ish > principo apie vazhiavima lygiu keliu be jokiu provezhu, o ish to drystu > spresti jog amortikams pzdc ir ju deka automobilio galas isisiubuoja tai > tiek... achiu uzh demesy :D > > FX > > "Jonas" wrote in message news:jifk92$job$1@trimpas.omnitel.net... > > Zhinok jei masina priklauso 255 ratai, jie bus bent R18 ir masina svers koki > 1700kg ir pakaba bus sureguliuoto butent tokiom salygom. Uzdek jai 295-305 > ir tada papasakok apie vaziavimo ispudzius. > > "FX" wrote in message news:jifh6g$f6g$1@trimpas.omnitel.net... > > :DDD ne nu no comments... zhinok jei mashinai priklauso kokie 255 ir daugiau > tai ja automatishkai stipriau tampo per provezhas :))) > > FX > > "Jonas" wrote in message news:jifeq8$boc$1@trimpas.omnitel.net... > > Ant idealiai lygaus asfalto gal ir neplaukios, bet ant realaus provezoto, > tai del skirtingu padangu belekaip gali valdymas pasikeist. Teko pavazinet > su toyo 888 205/50 po miesta, tai nu nx, isikibus vaira laikyt reikia kad is > provezu neismestu. Susidejau BFG profilerius 195/50 - kaip ranka visus > tampymus nueme. Isivaizduoju kaip masina vaziuotu, jei prieki butu > pofileriai o gale 888. > > "Witt" wrote in message news:ji8sgc$i20$1@trimpas.omnitel.net... > > Pritariu del amortiku! > "FX" <somebody@apple.com> wrote in message > news:ji6atb$8gk$1@trimpas.omnitel.net... >> jei pasato subines perekupai nesugebejo tiesiai privirinti po jo nuotykiu >> kokiam nors nenumatytame crashteste tai gali del padangu plochio aukshchio >> ar net gamintojo plaukioti :DDD realiai tai padanga tik budama deformuota, >> nedapusta perpusta ar skirtingai pripustos, skirtingai nudevetos ar >> kreivai nudevetos gali tai sukelti bet jei padangos ok tai kad ir R19 315 >> 30 dek vistiek neplaukios... manau shiuo atveju kazhkas pakaboje knisa >> prota ir labiausiai tiketina amortikai arba kokios nors gumos ishestos >> pakaboje... >> >> P.S. o gal kuras bake y shonus teliushkuojasi ir ish inercijos tampo y >> shonus mashina :DDDD >> >> FX >> >> "VNO" wrote in message news:ji5q8h$okr$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> pasate nenumatyta skirtingos. >> >> ir del to plaukios auto galas? >> tu tuom tiki, kad del 10 mm plocio skirtumo ir <10mm aukscio skirtumo >> plaukios sikna? >> >> >> >> VNO >