On Sat, 25 Feb 2012 12:52:55 +0200, FX wrote: > geometrija... :DDD > > x5'o atveju tiesa kad ishgaudomas tas pats bendras rato dydis BET chia > yra 4wd mashina... bet FWD/RWD atveju priekiniu ratu dydis gali skirtis > be parkiu (su salyga jei jums ABS/ESP nesugalvos pa3.14sti proto)... Galet viskas gali, t.y. masina vaziuos. Bet tai nereiskia, kad neatsiras pasaliniu efektu, tokiu kaip kad tarkim subines "plaukiojimas". Jei pvz del profilio aukscio skiriasi skersinis padangu sukibimas, tai labai ramiai gali nutikt, kad pvz priekiniai ratai dar lieka trajektorijoje, o galiniai jau ciuozteli/strakteli sonan. Amortikai ir sailentai gali sukelt toki pati efekta. > Geriausia shiuo klausimu kreiptis I shita veikeja: Tai zinoma. Tas kryeishinas klijuojasi prie kelio tiesiog nerealei :) -- kthxbai.