Tema: Re: plaukioja pasato galas
Autorius: Edgaras
Data: 2012-02-24 00:56:56
Galo aukštyn žemyn liuliavimas pasijaučia autostradoj kartais, bet suspaudus
galą - atšoka be siūbavimų. Nu kolkas dauguma simptomų rodo į amo, bet dėdė
iš TA sakė jie kaip nauji... :)

"audrius"  wrote in message news:ji6fn8$bu8$1@trimpas.omnitel.net...

turi labai vangiai linguot, tiksliau nelinguot visai
jei prispaudi ir atleidi - ir liuliuoja pastebimai aukstyn-zemyn, tai
amortikai neveikia
vaziuojant mashinoj jei gale sedint "supa", pagal savo naudojamu auto elgesi
galeciau nusprest, nes zinau, kaip mazdaug turetu but su gerais ir su
prastais amo, pagal tavo pasakyma tai kaip ir neaisku, ar i sonus, ar siaip
paliuliuoja aukstyn zemyn