realiai tai pas visus reikia purkstukus "pririsinet". Nes jie nepasigamina vienodi ir kompui kazkaip reikia papasakot purkstuku charakteristikas. kad variklis nedirbtu kaip 1982m 1.6d. O dvilitriai TDI, kiek girdet, pakainuoja nepriklausomai kiek kas juos tvarko, nes purkstukas >2kLt ir Siemens'as padares juose kazkokia zhopa. "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message news:ia4ghg$7ud$1@trimpas.omnitel.net... > Mazda, Honda - dazniausiai DENSO, o ju LT nelabai kas tvarko, tad anksciau > ar veliau smarkiai pakainuoja. > Fordas apsaugos sistema matyt igyvendina per kuro sistema, nes kam reik > pririsinet kiekviena purkstuka atskirai - bbz :)) > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message > news:i9vl4o$p33$1@trimpas.omnitel.net... >> bbz, kai pasikalausai bajeriu apie dvilitrius, tai ir mazda ir honda ir >> fordas pradeda masinomis atrodyt.... >> >> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >> news:i9vf5q$klc$1@trimpas.omnitel.net... >>> Na siurbliukas bake, tai matyt restauruojamas, tad nera didele beda? Is >>> kitos puses, kai tai atsitinka prie tokios ridos - tikrai nedziugina. >>> Purkstukai restauruojami, tik nezinau uz kiek :) >>> Bet is kitos puses, kas yra geriau panasioj kainu kategorijoje? >>> >>> "AB" <zaliukas13@gmail.com> wrote in message >>> news:i9sksj$fta$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ir siurblys bake (~90 000 km), ir purkstukai (vienas is ju ~95 000 km) >>>> :) >>>> Saliarka Neste arba Lukoil. Uzsienyje BP arba Shell. >>>> >>>> AB >>>> VW Passat '06 >>>> 2,0 TDI 103 kW >>>> >>>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >>>> news:i9kp6g$q7b$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pampaduziniai purkstukai laiko trumpiau, nei 1.9. >>>>> Siaip, visi jie kaprizingi, ypac kai snargliu isipili. >>>>> >>>>> "Pjero" <pjero@domino.lt> wrote in message >>>>> news:i9hh2v$nm6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> domina visa info apie 2.0l TDi sako pirmieji motorai kaprizingi, >>>>>> paskui tipo pagydyti . >>>>>> >>>>>> kur tiesa ? >>>>>> >>>>>> >>>> >> >>