Siurbliukas nelabai restauruojamas, o siurblys-purkstukas tuo labiau. Bent jau tikrai nesideciau restauruoto, nes pradejus gliucint siurbliui-purkstukui kompas gesina varikli ir sako "welcome to VW maintenance center" (ant traliuko aisku). O man tai atsitiko gudzia nakti Varsuvoj, daugiau tokiu bajeriu nenoriu. AB "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message news:i9vf5q$klc$1@trimpas.omnitel.net... > Na siurbliukas bake, tai matyt restauruojamas, tad nera didele beda? Is > kitos puses, kai tai atsitinka prie tokios ridos - tikrai nedziugina. > Purkstukai restauruojami, tik nezinau uz kiek :) > Bet is kitos puses, kas yra geriau panasioj kainu kategorijoje? > > "AB" <zaliukas13@gmail.com> wrote in message > news:i9sksj$fta$1@trimpas.omnitel.net... >> Ir siurblys bake (~90 000 km), ir purkstukai (vienas is ju ~95 000 km) :) >> Saliarka Neste arba Lukoil. Uzsienyje BP arba Shell. >> >> AB >> VW Passat '06 >> 2,0 TDI 103 kW >> >> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message >> news:i9kp6g$q7b$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pampaduziniai purkstukai laiko trumpiau, nei 1.9. >>> Siaip, visi jie kaprizingi, ypac kai snargliu isipili. >>> >>> "Pjero" <pjero@domino.lt> wrote in message >>> news:i9hh2v$nm6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> domina visa info apie 2.0l TDi sako pirmieji motorai kaprizingi, >>>> paskui tipo pagydyti . >>>> >>>> kur tiesa ? >>>> >>>> >>