Tema: Re: Passat B6
Autorius: AB
Data: 2010-10-23 23:10:04
Siurbliukas nelabai restauruojamas, o siurblys-purkstukas tuo labiau.
Bent jau tikrai nesideciau restauruoto, nes pradejus gliucint 
siurbliui-purkstukui kompas gesina varikli ir sako "welcome to VW 
maintenance center" (ant traliuko aisku). O man tai atsitiko gudzia nakti 
Varsuvoj, daugiau tokiu bajeriu nenoriu.

AB

"Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
news:i9vf5q$klc$1@trimpas.omnitel.net...
> Na siurbliukas bake, tai matyt restauruojamas, tad nera didele beda? Is 
> kitos puses, kai tai atsitinka prie tokios ridos - tikrai nedziugina.
> Purkstukai restauruojami, tik nezinau uz kiek :)
> Bet is kitos puses, kas yra geriau panasioj kainu kategorijoje?
>
> "AB" <zaliukas13@gmail.com> wrote in message 
> news:i9sksj$fta$1@trimpas.omnitel.net...
>> Ir siurblys bake (~90 000 km), ir purkstukai (vienas is ju ~95 000 km) :)
>> Saliarka Neste arba Lukoil. Uzsienyje BP arba Shell.
>>
>> AB
>> VW Passat '06
>> 2,0 TDI 103 kW
>>
>> "Alexander" <kukubush@gmail.com> wrote in message 
>> news:i9kp6g$q7b$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Pampaduziniai purkstukai laiko trumpiau, nei 1.9.
>>> Siaip, visi jie kaprizingi, ypac kai snargliu isipili.
>>>
>>> "Pjero" <pjero@domino.lt> wrote in message 
>>> news:i9hh2v$nm6$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> domina visa info apie 2.0l  TDi sako pirmieji motorai kaprizingi, 
>>>> paskui tipo pagydyti .
>>>>
>>>> kur tiesa ?
>>>>
>>>>
>>