Tema: Re: Passat B6
Autorius: zhaltas
Data: 2010-10-21 10:39:19
tai turi but kitas, ir pagamino metai skiriasi gerokai gi ;)
nekalbant apie visokias ekologijas, galingumus etc.
Normaliai eksplotuojant ne ka blogiau ir trumpiau vgaziuoja tie mototrai, bet kadangi 'patirtis' naujesniu automobiliu dazniausiai ateina is kaimyno perekupo garazo, kur pats remontuoja nezinodamas nei kaip nei su kuo, neskaitant kad nusipirkes paty pigiausia ir labiausiai dapista to modelio varianta, tai va paskui ir tikim pasakom ;)