Tema: Re: Passat B6
Autorius: zhaltas
Data: 2010-10-21 01:32:58
tai ir antri golfai axujieni buvo D, o TD buvo bybis- cia su turbina bus bedos etc...
paskui tas pats buvo su TD ir TDI
toliau su 1,9tdi ir 1,9PD
1,9PD VS 2.0
ir toliau pasaka be galo .. :)
ta ka iperki tas geriausias - lietuvio natura, o naujesnis tai bybis jau ten, blogas, ritasi zemyn vw inzinieriai :D
jau kiek as seku tas naujienas tai 15 metu tas pats per tapaty ;)
Visos apynaujes masinos xujiovos nes genda, o seni lavonai negenda, nes nauju neyperkam, o pigiausi modeliai, bent minimaliai naujesni buna su milijoninem ridom ;)
zodziu lietuva: dainiushas uz b5, fx uz mazda 323f, as turbut greiciausiai uz mica, delnas uz svajoniu kajena, o cypa uz bmw :D