Pas tave, vadinasi, tos problemos nėra. Man atrodo, ji dažnesnė AHF ar panašiuose, kurie buvo dedami į Golf 4, Octavia, Leon. Tam amerikonų forume daugiausiai šneka sukosi apie kažkokias Džetas. O kai prisideda vienas-kitas papildomas oborotas dėl napakankamo starterio ar akumo galingumo, gal neteisinga teigti, kad kompo karšto užvedimo parametrai per griežti. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:i62erf$l07$1@trimpas.omnitel.net... > nu pas mane karštas griebia antru starterio apsisukimu, šaltas iš karto. > 400kkm... > > "RaR" <RaR@lt.lt> wrote in message news:i62d85$ifl$1@trimpas.omnitel.net... >> Jo, ir pas mane ta pati problema, ir pasukti reikia ne 2-3 sek, o ilgiau. >> Ir taip jau 80 tūkst. km. pravažiavau, o problema buvo jau nusipirkus. Iš >> pradžių labai nervino, dabar jau pripratau. >> >> Nusipirkęs ilgą laiką skaitinėjau vieną amerikonų forumą, kuriame buvo >> aptariama ta problema. Vienas veikėjas sugalvojo tokį "patobulinimą" - nuo >> variklio temp daviklio iki salone įdėto mygtuko nuvedė laidą, ir tą >> mygtuką paspaudus signalas eina per kažkokią varžą, taip simuliuojama >> mažesnė temp ir karštas variklis užsiveda iš karto. Atleidus mygtuką >> viskas vėl reguliuojama pagal temp daviklį. To žmogaus garbei ta >> modifikacija pavadinta "Hamman's mod", ją daug kas įsidiegė ir džiaugiasi. >> >> O šiaip starterio refurbišinimas ar pakeitimas į galingesnį kartais >> išsprendžia problemą, bet ne visada, kai kam problema kažkodėl išnyko >> pakeitus sankabą. Bet čia daugumoje tinka, turbūt, tiems pas kuriuos >> tikrai problemų yra su starteriu ar jo laidais. O šiaip prieita išvados, >> kad tai yra kompo software problema, nes kompą perjungus į automatą, >> kompas naudoja kitus parametrų "mapus" ir ši problema išnyksta. Tiesa, >> tada dažnai atsiranda kitos problemos - trūkčiojimai greitėjant ir t.t. Ir >> šią problemą visada išsprendžia kompo čipavimas, t.y. kai į kompą įdedami >> alternatyvūs, ne gamintojo parametrų "map'ai". Tiesa, kurį laiką vyko >> inirtingas ginčas tarp "softwarininkų" ir "hardwarininkų" - pastarieji >> argumentavo tuo, kad kuro siurblio remontas beveik visada irgi išsprendžia >> šitą "hot start" problemą. Ir mūsų garažiniai, pamatę kad sunkiai vedasi >> karštas TDI, greičiausiai mestels frazę kad kuro siurbliui šakės. >> >> Taigi, yra keli problemos sprendimo būdai: pigus - "Hamman's mod", du >> brangesni - siurblio remontas ar kompo čipavimas, o galima tiesiog nieko >> nedaryti ir susitaikyti su šia problemėle. Aš kol kas pasirinkęs paskutinį >> variantą, nors tai, tikriausiai, starteriui ir akumui ilgaamžiškumo >> neprideda. >> >> >> >> "Laimys" <laimystrystukstanciai@pastasgmail.com> wrote in message >> news:i627ck$a2h$1@trimpas.omnitel.net... >>> Internetuose skaiciau (konkreciai apie sharanus tuos senesnius), kad kai >>> variklio temperatura aukstesne nei 70 laipsniu ir kol sukant starteriu >>> apsukos nepasiekia 250 aps/min. tai kompas nepaduoda kuro. Atsiait, jei >>> biski pasidevejes starteris ar akumas tai taip gali buti. Patikrinti >>> galima >>> apgaunant kompiuteri del variklio temperaturos (atjungiant termodavikli). >>> Ai dar, tipo sitos problemos nera pas automatus. >>> >>> "Printeris" <oab.team@gmail.com> parašė naujienų >>> news:i6262p$7ti$2@trimpas.omnitel.net... >>>> niu cia kokias 3 sekundes reikdavo starteriu pabruzinti tai slieku >>>> neieskojau, bet daba buvo keli atvejei kad tikrai ilgai sukti reikejo >>>> kokias 6 -7 sekundes >>>> "Laimys" <laimystrystukstanciai@pastasgmail.com> wrote in message >>>> news:i625mm$78m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Jo, pas mane irgi tas pats. Kuo variklis saltesnis tuo geriau kuriasi. >>>>> Vasara kai normaliai karsta ir variklis karstas tai tekdavo kokias 3 >>>>> sekundes sukt. Nu jauciasi kad tai nera normalu. >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> parašė naujienų >>>>> news:i624h7$59p$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kiek tas ilgokai? Nes tai įtarimas, kad ieškot sliekų kur jų nėra.... >>>>>> >>>>>> "Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message >>>>>> news:i62212$15a$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Prisidedu su klausimu. Viens prie vieno tas pats. >>>>>>> >>>>>>> Dex >>>>>>> >>>>>>> 2010.09.06 09:10, Printeris rašė: >>>>>>>> Masina das auto 1.9 tdi 81 kw . Salta kuriasi idealiai, ziema per >>>>>>>> salcius >>>>>>>> irgi jokiu problemu nebuvo , bet pasilus varikliui jau reikdavo >>>>>>>> pora >>>>>>>> sekundziu pasukti ilgiau. Daba kartais tenka pasuklti starteri gana >>>>>>>> ilgokai. kur ieskoti slieku?? Diagnostika darysiu bet motoras >>>>>>>> zinomas >>>>>>>> gal >>>>>>>> kas patars is savo patirties . Siurblys , degimas, ar koks temp >>>>>>>> daviklis??? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>>> >>>>