Tema: Re: sunkiai kuriasi siltas 1.9 tdi
Autorius: RaR
Data: 2010-09-06 14:13:17
Pas tave, vadinasi, tos problemos nėra. Man atrodo, ji dažnesnė AHF ar panašiuose, kurie buvo dedami į Golf 4, Octavia, Leon. Tam amerikonų forume daugiausiai šneka sukosi apie kažkokias Džetas. O kai prisideda vienas-kitas papildomas oborotas dėl napakankamo starterio ar akumo galingumo, gal neteisinga teigti, kad kompo karšto užvedimo parametrai per griežti.