Tema: Re: sunkiai kuriasi siltas 1.9 tdi
Autorius: RaR
Data: 2010-09-06 12:45:43
Jo, ir pas mane ta pati problema, ir pasukti reikia ne 2-3 sek, o ilgiau. Ir taip jau 80 tūkst. km. pravažiavau, o problema buvo jau nusipirkus. Iš pradžių labai nervino, dabar jau pripratau.

Nusipirkęs ilgą laiką skaitinėjau vieną amerikonų forumą, kuriame buvo aptariama ta problema. Vienas veikėjas sugalvojo tokį "patobulinimą" - nuo variklio temp daviklio iki salone įdėto mygtuko nuvedė laidą, ir tą mygtuką paspaudus signalas eina per kažkokią varžą, taip simuliuojama mažesnė temp ir karštas variklis užsiveda iš karto. Atleidus mygtuką viskas vėl reguliuojama pagal temp daviklį. To žmogaus garbei ta modifikacija pavadinta "Hamman's mod", ją daug kas įsidiegė ir džiaugiasi.

O šiaip starterio refurbišinimas ar pakeitimas į galingesnį kartais išsprendžia problemą, bet ne visada, kai kam problema kažkodėl išnyko pakeitus sankabą. Bet čia daugumoje tinka, turbūt, tiems pas kuriuos tikrai problemų yra su starteriu ar jo laidais. O šiaip prieita išvados, kad tai yra kompo software problema, nes kompą perjungus į automatą, kompas naudoja kitus parametrų "mapus" ir ši problema išnyksta. Tiesa, tada dažnai atsiranda kitos problemos - trūkčiojimai greitėjant ir t.t. Ir šią problemą visada išsprendžia kompo čipavimas, t.y. kai į kompą įdedami alternatyvūs, ne gamintojo parametrų "map'ai". Tiesa, kurį laiką vyko inirtingas ginčas tarp "softwarininkų" ir "hardwarininkų" - pastarieji argumentavo tuo, kad kuro siurblio remontas beveik visada irgi išsprendžia šitą "hot start" problemą. Ir mūsų garažiniai, pamatę kad sunkiai vedasi karštas TDI, greičiausiai mestels frazę kad kuro siurbliui šakės.

Taigi, yra keli problemos sprendimo būdai: pigus - "Hamman's mod", du brangesni - siurblio remontas ar kompo čipavimas, o galima tiesiog nieko nedaryti ir susitaikyti su šia problemėle. Aš kol kas pasirinkęs paskutinį variantą, nors tai, tikriausiai, starteriui ir akumui ilgaamžiškumo neprideda.