Tema: Re: sunkiai kuriasi siltas 1.9 tdi
Autorius: Laimys
Data: 2010-09-06 11:05:40
Internetuose skaiciau (konkreciai apie sharanus tuos senesnius), kad kai
variklio temperatura aukstesne nei 70 laipsniu ir kol sukant starteriu
apsukos nepasiekia 250 aps/min. tai kompas nepaduoda kuro. Atsiait, jei
biski pasidevejes starteris ar akumas tai taip gali buti. Patikrinti galima
apgaunant kompiuteri del variklio temperaturos (atjungiant termodavikli).
Ai dar, tipo sitos problemos nera pas automatus.