Tema: Re: Touran paskirstymo dirzo keitimas - ikainiai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-22 20:40:33
šiaip žinau žmonių, kurie tiesiog jaučia kiek reikia sukt. Ir niekad nebūna 
problemų su jų prisuktais varžtais. Kaip ir nėra garantijos, kad dalbajobas 
teisingai pavarto tą dinamometrinį raktą. Žinau atvejį, kai po 
dinamometrinio atsisukiojo varžtai - beje, sukant gamintojo nurodyta jėga, 
jie būtinai turi būti nauji.

"bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message 
news:ho8c7e$qkj$1@trimpas.omnitel.net...
> Dainiushas wrote:
>> būtent, kad mokiausi :)
>
> Ir aš mokiaus. Tik mažai ką atsimenu :)
>
> Zapaskę šiaip saikingai priveršiu ir tiek. Be dinamometrinio rakto. Yra 
> nedidelis skirtumas tarp avarinio padangos keitimo lauko sąlygomis ir 
> darbų atliekamų autorizuotam servise.
>
> Nedievinu to ratų prisukimo lygiai 120Nm. IMHO kažkur tarp 80 ir 200Nm yra 
> zona, kur gamintojas garantuoja, kad varžtai patys neatsisuks ir tuo pačiu 
> nebus sugadinti.
>
>>
>> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message 
>> news:ho1rcl$ndr$1@trimpas.omnitel.net...
>>> nesimokei tu medziagu atsparumo... ;)
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
>>> news:ho0nkv$2rb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ant kelio kai nuleis padangą, zapaskę irgi dinamometriniu prisukinėsi?
>>>>
>>>> "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message
>>>> news:ho0ejf$p1t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Linelis wrote:
>>>>>> blin blin, iki kiek siuolaikiniai klientai nuproteje ... ir 
>>>>>> reikalauja
>>>>>> tokiu dalyku
>>>>>>
>>>>>> as suprantu renkant varikli nepamatyti dinamometro,
>>>>>> nu bet atliekant tokius remontus prasyt kad varztelius prisuktu tokiu 
>>>>>> ir
>>>>>> tokiu stiprumu ir nekitaip :)))
>>>>>> uzuojauta meistrams :)
>>>>>>
>>>>>
>>>>> Nu tai aišku kad ELSA'oje visi sukimo momentai nurodyti šiaip sau. 
>>>>> Arba
>>>>> reikalingi tik surenkant naują mašiną ant konvejerio. Ir tai nelabai.
>>>>>
>>>>> Rimtoma yra autorizuotas VW servisas. Atitinkamas valandinis įkainis. 
>>>>> Tai
>>>>> aš kažkaip naiviai tikiuos, kad ir darbai bus atliekami pagal VW
>>>>> popierius. O popieriuose parašyta, kad prisukti reikia 12Nm momentu. 
>>>>> Tai
>>>>> kokios parkes už tokį valandinį įkainį paimti dinamometrinį raktą ir
>>>>> prisukti kiek parašyta, o ne nuo 5 iki 20, priklausomai nuo 
>>>>> savijautos?
>>>>> Gaila brangaus rakto, o gal ranka pavargs momentą reguliuojant?
>>>>>
>>>>> Kodėl prašiau ratus priveržti 120Nm? Kad nebūtų kaip vienam kreivam
>>>>> padangų servise. Prisuko stambus kreivarankis iš visos sveikatos, o po
>>>>> mėnesio atsukdamas keikėsi "kas čia nachuj tau ratus taip priveržė?".
>>>>> Prisuks per mažai- atsisuks važiuojant.
>>>>>
>>>>>
>>>>>> "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message
>>>>>> news:hntnfc$tp1$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> El Traxo wrote:
>>>>>>>> "a-1" <a1@a1.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:hnsv06$pgc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> dar reikia nepamirst pasideret, ir gausiai...
>>>>>>>>> pas meistreli/garazeli keiciant, nepamirst po to patikrint darbo
>>>>>>>>> kokybe ir ar viskas savo vietose...
>>>>>>>> Kaip tikrini kokybe? Atsuki viską ir prasieini su dinamometriniu 
>>>>>>>> raktu?
>>>>>>>>
>>>>>>>> p.s. pas ta pati meistreli remuontuojuos 13 metu.  Pasitikiu. O bet
>>>>>>>> karts nuo karto kainas prasicekint nepaimaiso
>>>>>>> A, jo, Rimtoma keitė uždegimo žvakes, kuro filtrą, stabdžių skystį. 
>>>>>>> Visą
>>>>>>> laiką žiūrėjau, bet dinamometrinio rakto taip nė karto rankose ir
>>>>>>> nepamačiau. Tiesa mačiau, kaip tuo metu kažkokiam džipui ratus keitė 
>>>>>>> ir
>>>>>>> varžtus su dinamometriniu raktu užveržinėjo. Nustebau. Po to 
>>>>>>> pamačiau,
>>>>>>> kaip džipo savinkas į administracijos patalpas nuėjo ir stebėtis
>>>>>>> nustojau.
>>>>>>>
>>>>>>> Gal ir pas Moller'i tas pats, nežinau, netaisiau nieko.
>>>>>>>
>>>>>>> Bet Kemi vis tiek kiečiausi. Kai paprašiau užveržti varžtus 120Nm,
>>>>>>> meistras ramiai paaiškino, kad dinamometrinio rakto servisas neturi 
>>>>>>> :)
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>