Tema: Re: Touran paskirstymo dirzo keitimas - ikainiai?
Autorius: bomanz
Data: 2010-03-19 20:08:47
Linelis wrote:
> blin blin, iki kiek siuolaikiniai klientai nuproteje ... ir reikalauja tokiu
> dalyku
>
> as suprantu renkant varikli nepamatyti dinamometro,
> nu bet atliekant tokius remontus prasyt kad varztelius prisuktu tokiu ir
> tokiu stiprumu ir nekitaip :)))
> uzuojauta meistrams :)

Nu tai aišku kad ELSA'oje visi sukimo momentai nurodyti šiaip sau. Arba
reikalingi tik surenkant naują mašiną ant konvejerio. Ir tai nelabai.

Rimtoma yra autorizuotas VW servisas. Atitinkamas valandinis įkainis. Tai aš
kažkaip naiviai tikiuos, kad ir darbai bus atliekami pagal VW popierius. O
popieriuose parašyta, kad prisukti reikia 12Nm momentu. Tai kokios parkes už
tokį valandinį įkainį paimti dinamometrinį raktą ir prisukti kiek parašyta, o ne
nuo 5 iki 20, priklausomai nuo savijautos? Gaila brangaus rakto, o gal ranka
pavargs momentą reguliuojant?

Kodėl prašiau ratus priveržti 120Nm? Kad nebūtų kaip vienam kreivam padangų
servise. Prisuko stambus kreivarankis iš visos sveikatos, o po mėnesio
atsukdamas keikėsi "kas čia nachuj tau ratus taip priveržė?". Prisuks per mažai-
atsisuks važiuojant.