Pasate buvo diržas už gal 40Lt, AE. Nuvažiavo 80kkm, atrodė po to visai neblogai. Orginalas 220Lt berods. Nu reikia labai mašiną mylėt, kad tiek mokėt :). "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message news:hnsuk5$ovk$1@trimpas.omnitel.net... > kaip ten del tu logu nezinau, bet imho verta. beto su logo tikrai zinai, > kad guolis bus is skf gamyklos, o ne dariaus gireno 99 vilnius. pakuote ir > markiravimas taspats. > > kaip kad folija auksavimui. dvi folijos to pacio fabriko. viena kurz, kita > 'noname'. gaminasi identiskai ant tu paciu masinu is tu paciu medziagu. > kurz dukart brangesne. bet skirtumas nerealus tiek dengime, tiek greityje. > kodel? kurz kiekviena rulona inspektuoja - 'noname' - nieko nedaro. > > -- > T > > "El Traxo" <kazkur@toli.ll> wrote in message > news:hnssle$m0b$1@trimpas.omnitel.net... >> "TranZOO" <laisku@nera.net> wrote in message >> news:hnso8h$f5v$1@trimpas.omnitel.net... >>> panasiai tiek kainuoja moller auto su originaliom detalem. >> >> Keitimas tik variklio "viduriuose", be generatoriaus pricindalu: >> >> 1020 Lt Moller koNplektas (dirzas, guoliai, vandens pompa), kaina >> iskaitant -15 % akcija >> vs. >> 700 Lt meistro koNplektas su SKF guoliais (OEMine markiruote, tik be VW >> logo) >> >> Generatoriaus pricindalai analogiskai - Moller ne baisiai x kart >> brangiau, >> bet brangiau >> >> Darbai ir taip aisku kur pigiau >> >> >>