Tema: Re: Touran paskirstymo dirzo keitimas - ikainiai?
Autorius: bomanz
Data: 2010-03-22 20:17:18
Dainiushas wrote:
> būtent, kad mokiausi :)

Ir aš mokiaus. Tik mažai ką atsimenu :)

Zapaskę šiaip saikingai priveršiu ir tiek. Be dinamometrinio rakto. Yra
nedidelis skirtumas tarp avarinio padangos keitimo lauko sąlygomis ir darbų
atliekamų autorizuotam servise.

Nedievinu to ratų prisukimo lygiai 120Nm. IMHO kažkur tarp 80 ir 200Nm yra zona,
kur gamintojas garantuoja, kad varžtai patys neatsisuks ir tuo pačiu nebus
sugadinti.