Tema: Re: Batais gyvai dabar prekiaujama? Kaune.
Autorius: Lapinas
Data: 2021-03-07 14:01:31
Labai įdomu kodėl nusipirkti batus yra iracionalumas?
Aišku mano žmona turbūt penkias pandemijas gali išgyventi su turimu batų
kiekių, bet yra ir kitokių atvejų.

Jeigu žinočiau, kad batų kalne rasiu sau tinkančius ir patinkančius batus,
irgi musiet stovėčiau toje eilėje. Į tokias skyles kaip batųkalnas nieks
laiką praleisti neina.

Kai važinėji su nuliova škoda ir batai yra tik aprangos aksesuaras, tada
taip, eilėje stovintys yra lochaj ir tegu lauke būna minusdvim.