Tema: Re: Batais gyvai dabar prekiaujama? Kaune.
Autorius: Lapinas
Data: 2021-03-03 19:39:25
Nu ble, ne Maldyvai. 2 val skrydžio nuo Kanarų.
Klausimas apie gyvas parduotuves, internetu pirkt moku.
Virai, prisipažinsiu: 41 išmiera, kažkokia situacija "overprononcing"
"underprononcing" ar kažkaip kitaip, vaikystėj deformuoti priekiniai pirštai
nešiojant per mažus batus (taip, taip pinigų nebuvo) nu tenka matuotis, kad
tiktų ir nesėkmingo pasirinkimo atveju - trina.
Pzdc, gėda prisipažint, bet paskutiniai batai kurie prilipo pavadinime
turėjo "W".

BLED! Moteriški.