Tema: Re: Batais gyvai dabar prekiaujama? Kaune.
Autorius: Lapinas
Data: 2021-03-04 20:09:33
Tai tuos sunešiotus W batus Suomijoj pirkau.
Analogiška su salom situacija: turimi trina, užėjom į PRISMA, ten kašikuose
batai sukrauti. Pasimatavau, kaip ir zjbs.
Nuvažiavom prie ežero, nusiploviau kojas, pasikeičiau kojines, apsiaviau...
Nu kaip nulieti man: eini ir nejauti batų, tik malonumas eit.

Iš tikro. Asortimentas... Apie Batųkalną tyliu. Deichmann normalių
vaikščiojimui batų nelabai yra, lowendas Nike adidanas, fila.
Sportlande irgi. Arba kašio batai, arba nežinom, neturim, va_kasyra.

Sportsdirekte nebandandžiau.

Dabar kaip ir priverstas išbandyt sportdirektus ir dar kartą sportlandą, bet
kaip ir nesigauna.

Batų niekad internetuose batų nepirkęs, tai reik patarimo:
imt to pačio modelio panašius dydžius, ar to paties dydžio krūva gamintojų
ir modelių?
Nes būn 41, 41ir1\3.  kartais man tink 41 kartais 42 kartais 40. Viskas
priklauso nuo... Gamintojo mėnulio fazių