Tema: Re: Barzdaskuciai
Autorius: Yvl
Data: 2017-12-19 15:55:54
tau nesimato, o as naudoju. jei batareika issikrovus - birbia su laidu ruroj
:)

"Sail"  wrote in message news:p1b2lu$pq6$1@trimpas.omnitel.net...

Reiktu paciupinet kas per daiktas.

Plius megstu oldskula, kuri i rozete ikisi ir veikia. Dabar tokia ir
naudojama - akumas viduj, bet laidas irgi yra. Tada sto procent zinai, kad
veiks kai reikia.

Sitam laido nesimato, gali but vienkartinis sudas, kuri reiks keist mirus
akumuliatoriams.