Tema: Re: Barzdaskuciai
Autorius: 中国百强
Data: 2017-12-18 13:27:53
vieniem tinka braunai, kitiem filipsai.
po vieno karto nesuprasi, reik bent savaitę bandit arba dar ilgeu ;)

"bezas"  wrote in message news:p188em$i6s$1@trimpas.omnitel.net...

On 2017.12.18 13:05, none wrote:
> braun nuo 30€ iki 300€, kokį gavai? Įdomu ar labai skiriasi?
> Niekada nesvarstyčiau elektros prieš peilį, bet paskutiniu metu labai
> jautri oda pasidarė, matyt amžius daro savo :)

neatsimensiu dabar koks modelis bet amazon de ar uk buvo best seller
kazkas 60 pinigu eiles, daug geru atsiliepimu.
na mano oda nera jautri ir su atbukusiu peiliu galiu skusti nu bet po
tos masineles man buvo blogai ir netgi labai. Matyt ne visiems tokie
daiktai tinka arba kazka stipriai ne taip dariau.