Tema: Re: Barzdaskuciai
Autorius: Sail
Data: 2017-12-19 14:39:27
As dxja metu barzda naudoju, tai Babyliss trimeris rulez.

Su juo padarai barzdos konturus ir kai kuriuos kitus darbus, bei padrozi tas
vietas, kur barzdos neturi but.
Zinoma tose vietos plauku truputis lieka, bet uztat zashybys, nes plaukai i
oda neiauga, ir odai jokios neigiamos reakcijos.

Jei gali sau leist toki vaizda is dzinsu reklamos, tada sis variantas
pakankamai user friendly gaunasi.

Tik pedrylos tokio trimerio jau negamina, dabar kiek ziurejau kazkokius
nesimpatiskus stumdo uz brangiai.