Tema: Re: Barzdaskuciai
Autorius: tranzoo
Data: 2017-12-18 11:26:37
tiek braun, tiek philips reikia pirkt top modelius (turiiu galvoj skutimosi
navarotus. visokius plovimus automatinius galima pamirst.). nesigailesit. ir
negalima naudot delikaciu priemoniu po skutimosi. lementarus spiritinis
losjonas. pradzia skustis kasdien. po menesio galima bus retint. stebet
iaugancius plaukus ir koreguot skutimosi krypti.

dabar gausiu pyzdiulei, bet peiliuku pirmai barzdai jokiu budu negalima.
isvis - su peiliukais skustis - vazinet su arkliais, ir kurent troba
malkomis...