Nu nelygink vyrisko dviracio su standartiniu remu ir moterisko gulbes tipo. Tas "lankstymosi" jausmas yra grynai iprocio reikalas, pavazinejus ilgiau praeina. Svoris tokiu diraciu irgi didesnis, manau butent del remo konstrukcijos Ant mano zmonos dviracio irgi gulbes tipo remas. Dviratis firminis ir pakankamai brangus. Kai as persedu ant jo nuo savo hibrido, man jis irgi "lankstosi". Sau as tokio dviracio niekad nepirkciau, bet damoms po miesta ir parkus vazineti jie puikiai tinka. "Arj" <root@ibm.com> wrote: > >Skirtumas yra - remas labai daug ka duoda. >va pas mane yra 2 dviraciai, su labai panasiais komponentais. >Pas abu vidines pavaros (nexus 8), tos pacios dinamos, etc, abu kainavo >identiskai, skirasi padangos, sedyne ir remas - vieno klasikinis vyriskas, >kito moteriskas ("gulbes"). Tai va netgi tarp tu dviraciu skirtumas gerai >juntamas. Nors moteriskas sunkesnis keliais kg, bet atsisedus po vyrisko >atrodo kad moterisko remas tiesiog lankstosi :) >Vaziavimo tempui irgi atsiliepia, tiesa, cia padangu skirtumas irgi daug >duoda. > > >"fenix@w" parae naujienu news:o64rjl$aud$1@trimpas.omnitel.net... > >2017.01.23 14:04, Arj rae: >> pvz toks shimano gamina detales nuo visiskos piguvos-gaiduvos iki >> super-hi-end. Ir tai kad pas dvirati yra detaliu su uzrasu "shimano" - >> tai reiskia tik tai, kad juos pagamino ta pati firma kuri ir gamina >> detales topiniams dviraciams, bet tai visiskai nereiskia kad jie nebus >> pagaminti is plastilino. > >shimano deore senukiniam dviratyje vs shimano deore firminiam. >analogiskai su kitais komponentais. vat kur klausimas. ar ten tame kas >skirtinga bus didelis kokybinis minusas ar susimokame tik uz marketinga? >