Tema: Re: dvyrkos pirkimas
Autorius: Arj
Data: 2017-01-23 14:32:45
Skirtumas yra - remas labai daug ka duoda.
va pas mane yra 2 dviraciai, su labai panasiais komponentais.
Pas abu vidines pavaros (nexus 8), tos pacios dinamos, etc,  abu kainavo
identiskai, skirasi padangos, sedyne ir remas - vieno klasikinis vyriskas,
kito moteriskas ("gulbes"). Tai va netgi tarp tu dviraciu skirtumas gerai
juntamas. Nors moteriskas sunkesnis keliais kg, bet atsisedus po vyrisko
atrodo kad moterisko remas tiesiog lankstosi :)
Vaziavimo tempui irgi atsiliepia, tiesa, cia padangu skirtumas irgi daug
duoda.

"fenix@w"  parašė naujienų news:o64rjl$aud$1@trimpas.omnitel.net...

2017.01.23 14:04, Arj rašė:
> pvz toks shimano gamina detales nuo visiskos piguvos-gaiduvos iki
> super-hi-end. Ir tai kad pas dvirati yra detaliu su uzrasu "shimano" -
> tai reiskia tik tai, kad juos pagamino ta pati firma kuri ir gamina
> detales topiniams dviraciams, bet tai visiskai nereiskia kad jie nebus
> pagaminti is plastilino.

shimano deore senukiniam dviratyje vs shimano deore firminiam.
analogiskai su kitais komponentais. vat kur klausimas. ar ten tame kas
skirtinga bus didelis kokybinis minusas ar susimokame tik uz marketinga?