Tema: Re: OT: dvyrkos pirkimas
Autorius: Lapinas
Data: 2017-01-22 17:07:53
Jeigu yra mintis nulipt nuo asfalto, tai tiktai MTB 29". Tuo labiau, jei tik pasivažinėjimui, tai jis ir ant asfalto ne ką blogiau už hibridus, o ir galimybė nesipisant (atsiprašau) miško keliuku pervažiuot iki kito asfalto atsipirks komfortu su kaupu.

Tiesa, norint kažką konkrečiau patart, tai turėtum paviešinti panaudos sutarties detales: kodėl krepšiukas, ir kas važiuos šalia pasivažinėjimuose. Nes jei pats būsi ant 29er o ji ant gulbės, tai bybis bus o ne pasivažinėjimas.