Tema: Re: dvyrkos pirkimas
Autorius: fenix@w
Data: 2017-01-23 13:39:58
2017.01.23 13:32, Arj rašė:
> del "noname" pritariu, geriau firminis uz brangiai, nei noname uz pigiai
> is maximos/senuku. Nas tas pigus garantuotai bus nenaudojams. Tiesiog
> uzpis minti :)
> Jei reikia pigiau - ziurek naudotu, skelbimus ar "naudoti is vakaru".
> Pagal tai kas parasyta - idealiai tiktu "gazelle" ir "batavus"
> dviraciai, tik turek omenyj jie nauji nuo 1kE prasideda, tai I budzeta
> telapncius tik tarp naudotu rastum.
> Jie sunkus, bet labai dailus(feja approvintu iskart), su visais
> reikalingais priedais (aka sparanai, lempos skambuciai), ir turi viena
> [...]

400Eur max biudzetas. jeigu ten deal'as su 50% nuolaida nuo rinkos
kainos - galima ir 500-600, daugiau nei per kur.

o jus man papasakokit: pvz senuku dviratis, aliumininis remas, visi
komponentai _lygiai_ tokie patys kaip kazkokio, tarkim Fuji, is firmines
parduotuves - tai vistiek bus gaidys? per kur ten gali pradet giedot?