Tema: Re: Siulymas investuoti i akcijas
Autorius: Herkus
Data: 2016-09-01 19:59:25
Man irgi. Berods Metatraderi ar kazkuria forex platforma
 parsipuciau nu ir pashlo pajechalo...
Is Londono skambindavo bet
 ruseliai ir tokie hard seleriai. Jau kai prisipis tai
 neatkrapatysi.  Ir zadedavo nerealius %. Teko numeri i shitlista
 imest. Po pusmecio vel jie skambina is kito ir vel "ne"
 nesupranta. Sakau, "ka jus cia siulot yra nerealu". "Tai kodel
 taip galvoji? Mes tau galim garantuoti... " "Tokius % vartydami
 skambinejimais neuzsiimtumet". Bl bl...

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/