Tema: Re: Siulymas investuoti i akcijas
Autorius: Night
Data: 2016-08-25 15:24:46
Hmm, na itarima sukele tai, kad kai pasakiau, kad man pasigilinti
reikia, ir kad paskambintu pirmadieni, pradejo primygtinai siulyti
siandien registruotis, nes pirmadieni jie gali jau laiko nebetureti, su
manim bendrauti, ir be to ant AAPL akciju siandien toks dealas, kad aina
nx, ir kad jis galioja tik sia savaite.