Tema: Re: Siulymas investuoti i akcijas
Autorius: Lapinas
Data: 2016-08-25 11:48:50
Pesda, tavo numeris itrauktas i "investuotoju sarasus". Kad zinotum, kokie
jie ikyrus. Man tai pradeda nuo Forex, kai pasakau, kad pinigu rinkos man
neidomios, tada pradeda aiskint apie akcijas. Atsiknisa, kai pasakai, kad
baigesi lisni pinigai ir per tokius kaip jie dabar esi dachuja skolingas.

Nebent tikrai turi lysnu pingu ir noro/laiko uzsiimti juos idarbinti.

P.S. Mano numeris ten pateko, kai uzsiregistravau kazkokiam saite free
ebookui gaut. Idomiausia, kad jokio ebooko net negavau.