Tema: Re: Siulymas investuoti i akcijas
Autorius: MAXX
Data: 2016-08-25 14:11:46
pridejau alibaboj skelbimu, tai kas antra diena siulo axujienas
investicijas, tai bl nuo aids vaistus ishrast baigia, tai nuo vezhio :)
atsiperkamumas tipo axujienas bus
ir kashkodel tipo visada ish tokijo skambina :)

 Best regards,

MAXX
Dodge Grand Caravan'02 3,3 LPG
BMW E60 535d '04 be  LPG (kolkas)