Tema: Re: Reikia patarimo dėl pirkimo ebay
Autorius: monaxas
Data: 2015-10-07 14:45:57
Prasičekink kitam trackeryje.

Iš pirmo žvilgsnio - grąžinta siuntėjui.

panašus atvejis, tiesa, be atsako:
http://community.ebay.com/t5/Member-To-Member-Support/My-item-is-not-delivered-help-me-please/qaq-p/24539907

"MR" <mindaugas@daugela.lt> wrote in message news:mv2nnf$462$1@trimpas.omnitel.net...
> Update:
> 
> Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) pasiuntė mane tolyn, nes jie nagrinėja tik santykius tarp juridinio ir fizinio asmens, o šiuo atveju pardavėjas - fizinis asmuo.
> 
> Swedbank nagrinėja skundą, paparašė papildomos info, pateikiau, laukiu.
> 
> Paypal irgi nagrinėja, kol kas pranešė tik, kad pareikalauta ir gauta info iš pardavėjo. Laukiu.
> 
> Beje, ant tracking info adresas mano teisingas nurodytas! Bet va kaip atrodo delivery info, jei ka įdomu:
> 
> Delivered
> 
> Sep-25-15, 02:45 AM, Neuss, Deutschland
> 
> Out for Delivery
> 
> Sep-25-15, 00:51 AM, Neuss, Deutschland
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-24-15, 22:42 PM, D, Neuss
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-24-15, 13:20 PM, 4
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-23-15, 16:33 PM, PL, Gluchowo k. Poznania
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-23-15, 16:31 PM, PL, Gluchowo k. Poznania
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-23-15, 06:02 AM, 9440
> 
> Unable to Deliver-Return to shipper
> 
> Sep-23-15, 05:57 AM, 9440
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-23-15, 01:34 AM, Neuenstein-Aua, Litauen
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-17-15, 23:37 PM, Neuenstein-Aua, Litauen
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-15-15, 23:43 PM, Neuenstein-Aua, Litauen
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-15-15, 00:03 AM, Neuenstein-Aua, Litauen
> 
> Delivery Attempt-Delivery Attempt
> 
> Sep-14-15, 09:27 AM
> 
> Out for Delivery
> 
> Sep-13-15, 23:39 PM, Neuenstein-Aua, Litauen
> 
> Out for Delivery
> 
> Sep-11-15, 00:54 AM, 9440
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-10-15, 12:40 PM, Neuenstein-Aua, Litauen
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-10-15, 08:23 AM, Neuenstein-Aua, Litauen
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-09-15, 16:48 PM, Gluchowo k. Poznania, Polen
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-09-15, 16:46 PM, Gluchowo k. Poznania, Polen
> 
> In Transit with Destination Carrier
> 
> Sep-08-15, 17:04 PM, Neuenstein, Deutschland
> 
> Shipped from the Global Shipping Center to International Destination
> 
> Sep-07-15, 07:20 AM, Alfreton
> 
> Customs Documentation and Labeling
> 
> Sep-05-15, 08:59 AM, Alfreton
> 
> Processing at Global Shipping Center
> 
> Sep-05-15, 08:58 AM, Alfreton
> 
> 
> 
> "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message news:mue5d9$l4e$1@trimpas.omnitel.net...
>> Nu ir maladec, belieka palinket sekmes (jei nepamirsi, parasyk kuo viskas 
>> baigesi).
>> 
>> 
>> -- 
>> Caponi
>> http://caponi.skelbimai.lt/
>> 
>> 
>> 
>> "MR" <mindaugas@daugela.lt> wrote in message 
>> news:mue3pd$k1t$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Ir man labai keista. Akcentavau ceise, kad delivery address yra LT, o 
>>> nusiųsta kažkur į Germany. Bet jie standartinėm frazėm atsako tą patį į 
>>> kiekvieną mano e-mailą. Tipo, mes turim info, kad prekė delivered. Aš 
>>> rašau - atsiųskite ir man tą info, nes jūsųs puslapyje parašyta, kad 
>>> delivered to Germany. JIe man atsako: mes turim info, kad prekė delivered. 
>>> Faking sugedęs telefonas.
>>>
>>> Parašiau į Paypal, užpildžiau pretenziją Swedbank, ir dar parašiau skundą 
>>> į Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net). Jaučiu, daugiau nieko 
>>> nebegalima padaryti :)
>>>
>>>
>>> "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message 
>>> news:mue35h$jgp$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Kazkaip keista biski situacija, paprastai registruotos siuntos atveju
>>>> irodymu tampa pirkejo parasas siuntos gavimo momentu, t.y. gavimo, o ne
>>>> issiuntimo patvirtinimas. Gal eBay keldamas keisa neakcentavai, kad tu
>>>> gyveni, daikta usakinejai ir PP confirminta adresa turi butent Lietuvoj, 
>>>> o
>>>> ne Vokietijoj?
>>>> Zodziu, dabar, manyciau, belieka dar PayPalas (tiesa, tikriausiai eBay 
>>>> case
>>>> iskelimo ir verdikto skubet aprasinet nereiketu)...
>>>>
>>>> -- 
>>>> Caponi
>>>> http://caponi.skelbimai.lt/
>>>>
>>>>
>>>> "MR" <mindaugas@daugela.lt> wrote in message
>>>> news:mudui6$g44$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Žinau, kad būsiu apdrabstytas purvais, bet gal ir kokią protingą mintį 
>>>>> kas
>>>>> nors pakiš :)
>>>>>
>>>>> Žodžiu, situacija tokia: nuperkamas ebay.co.uk daiktas už 150 svarų.
>>>>> Iškart apmokama Paypal. Pardavėjas daiktą išsiunčia su tracking number į
>>>>> Vilnių, Lietuvą. Po 10 dienų daikto negauta. Tracking info ebay 
>>>>> puslapyje
>>>>> rodo daikto vietą: Neuenstein-Aua, Litauen. Tada dar po kelių dienų
>>>>> tracking info rašo: nepristatyta, nerastas gavėjas. Dar po kelių dienų:
>>>>> delivered, Neuss, Germany. Visa tai įvyko prieš 3 savaites. Nei pinigų,
>>>>> nei daikto. Ebay resolution centras parašo: pardavėjas pateikė čekį, kad
>>>>> daiktas išsiųstas, pinigų negrąžinsime, case closed. Pardavėjas sako, aš
>>>>> išsiunčiau, case closed.
>>>>>
>>>>> Ką daryti? Susitaikyti su +200 eurų praradimu ir niekad nepirkti ebay?
>>>>> Blyn, siuntimas kainavo 25 eurus!
>>>>>
>>>>>
>>>> 
>>