Prasičekink kitam trackeryje. Iš pirmo žvilgsnio - grąžinta siuntėjui. panašus atvejis, tiesa, be atsako: http://community.ebay.com/t5/Member-To-Member-Support/My-item-is-not-delivered-help-me-please/qaq-p/24539907 "MR" <mindaugas@daugela.lt> wrote in message news:mv2nnf$462$1@trimpas.omnitel.net... > Update: > > Europos vartotojų centrų tinklas (ECC-Net) pasiuntė mane tolyn, nes jie nagrinėja tik santykius tarp juridinio ir fizinio asmens, o šiuo atveju pardavėjas - fizinis asmuo. > > Swedbank nagrinėja skundą, paparašė papildomos info, pateikiau, laukiu. > > Paypal irgi nagrinėja, kol kas pranešė tik, kad pareikalauta ir gauta info iš pardavėjo. Laukiu. > > Beje, ant tracking info adresas mano teisingas nurodytas! Bet va kaip atrodo delivery info, jei ka įdomu: > > Delivered > > Sep-25-15, 02:45 AM, Neuss, Deutschland > > Out for Delivery > > Sep-25-15, 00:51 AM, Neuss, Deutschland > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-24-15, 22:42 PM, D, Neuss > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-24-15, 13:20 PM, 4 > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-23-15, 16:33 PM, PL, Gluchowo k. Poznania > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-23-15, 16:31 PM, PL, Gluchowo k. Poznania > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-23-15, 06:02 AM, 9440 > > Unable to Deliver-Return to shipper > > Sep-23-15, 05:57 AM, 9440 > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-23-15, 01:34 AM, Neuenstein-Aua, Litauen > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-17-15, 23:37 PM, Neuenstein-Aua, Litauen > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-15-15, 23:43 PM, Neuenstein-Aua, Litauen > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-15-15, 00:03 AM, Neuenstein-Aua, Litauen > > Delivery Attempt-Delivery Attempt > > Sep-14-15, 09:27 AM > > Out for Delivery > > Sep-13-15, 23:39 PM, Neuenstein-Aua, Litauen > > Out for Delivery > > Sep-11-15, 00:54 AM, 9440 > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-10-15, 12:40 PM, Neuenstein-Aua, Litauen > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-10-15, 08:23 AM, Neuenstein-Aua, Litauen > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-09-15, 16:48 PM, Gluchowo k. Poznania, Polen > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-09-15, 16:46 PM, Gluchowo k. Poznania, Polen > > In Transit with Destination Carrier > > Sep-08-15, 17:04 PM, Neuenstein, Deutschland > > Shipped from the Global Shipping Center to International Destination > > Sep-07-15, 07:20 AM, Alfreton > > Customs Documentation and Labeling > > Sep-05-15, 08:59 AM, Alfreton > > Processing at Global Shipping Center > > Sep-05-15, 08:58 AM, Alfreton > > > > "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message news:mue5d9$l4e$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu ir maladec, belieka palinket sekmes (jei nepamirsi, parasyk kuo viskas >> baigesi). >> >> >> -- >> Caponi >> http://caponi.skelbimai.lt/ >> >> >> >> "MR" <mindaugas@daugela.lt> wrote in message >> news:mue3pd$k1t$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ir man labai keista. Akcentavau ceise, kad delivery address yra LT, o >>> nusiųsta kažkur į Germany. Bet jie standartinėm frazėm atsako tą patį į >>> kiekvieną mano e-mailą. Tipo, mes turim info, kad prekė delivered. Aš >>> rašau - atsiųskite ir man tą info, nes jūsųs puslapyje parašyta, kad >>> delivered to Germany. JIe man atsako: mes turim info, kad prekė delivered. >>> Faking sugedęs telefonas. >>> >>> Parašiau į Paypal, užpildžiau pretenziją Swedbank, ir dar parašiau skundą >>> į Europos vartotojų centrų tinklą (ECC-Net). Jaučiu, daugiau nieko >>> nebegalima padaryti :) >>> >>> >>> "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message >>> news:mue35h$jgp$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Kazkaip keista biski situacija, paprastai registruotos siuntos atveju >>>> irodymu tampa pirkejo parasas siuntos gavimo momentu, t.y. gavimo, o ne >>>> issiuntimo patvirtinimas. Gal eBay keldamas keisa neakcentavai, kad tu >>>> gyveni, daikta usakinejai ir PP confirminta adresa turi butent Lietuvoj, >>>> o >>>> ne Vokietijoj? >>>> Zodziu, dabar, manyciau, belieka dar PayPalas (tiesa, tikriausiai eBay >>>> case >>>> iskelimo ir verdikto skubet aprasinet nereiketu)... >>>> >>>> -- >>>> Caponi >>>> http://caponi.skelbimai.lt/ >>>> >>>> >>>> "MR" <mindaugas@daugela.lt> wrote in message >>>> news:mudui6$g44$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Žinau, kad būsiu apdrabstytas purvais, bet gal ir kokią protingą mintį >>>>> kas >>>>> nors pakiš :) >>>>> >>>>> Žodžiu, situacija tokia: nuperkamas ebay.co.uk daiktas už 150 svarų. >>>>> Iškart apmokama Paypal. Pardavėjas daiktą išsiunčia su tracking number į >>>>> Vilnių, Lietuvą. Po 10 dienų daikto negauta. Tracking info ebay >>>>> puslapyje >>>>> rodo daikto vietą: Neuenstein-Aua, Litauen. Tada dar po kelių dienų >>>>> tracking info rašo: nepristatyta, nerastas gavėjas. Dar po kelių dienų: >>>>> delivered, Neuss, Germany. Visa tai įvyko prieš 3 savaites. Nei pinigų, >>>>> nei daikto. Ebay resolution centras parašo: pardavėjas pateikė čekį, kad >>>>> daiktas išsiųstas, pinigų negrąžinsime, case closed. Pardavėjas sako, aš >>>>> išsiunčiau, case closed. >>>>> >>>>> Ką daryti? Susitaikyti su +200 eurų praradimu ir niekad nepirkti ebay? >>>>> Blyn, siuntimas kainavo 25 eurus! >>>>> >>>>> >>>> >>